Var på bio igår med dottern.
Såg Arrival.
En riktigt bra feel-good film som var lite annorlunda.
En tänkvärd film.
Vi pratade en hel del om resan.
Varför vi inte får någon info från arrangören.
Men det kommer väl.
Kontrollbehovet i mig har vaknat till liv.
Vi pratade om saker vi måste ha med oss och det vi inte får glömma
Det är bara 68 dagar kvar nu.
Tiden går så fort.
Snart känns det för nära.
*******
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar