måndag 30 januari 2017

Pannlampa

Bildresultat för Black Diamond Spot pannlampa
Köpte mig en pannlampa idag.
375:- kostade den mig.
Hittade en pannlampa-guide och kom fram till att
detta är den som jag ska ha.
"Honom ska vi ha"- röst sagt om Ferdinand.
Den har bl.a. IPX8 i Kapslingsklassning.
Kolla in Wikipedia!
Bara en sån sak!
Jakten går vidare mot andra bra och ha saker
som bara måste med på resan.
**********
seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar