Välkommen till Peru!
Tisdag!
Magen har gjort sig påmind om en annan
bakteriekultur än hemma i Sverige.
Blev liggande på hotellrummet utan mat.
Frös under natten.
Onsdag!
Känns bättre idag.
Har tagit fram lite hårt bröd.
Ska se om det går att äta.
Det närmar sig Machu Pichu vandringen.
På lördag så ska vi gå.
Ryktas om fint väder när vi når toppen.
Puno/Peru
En tur till "Dom flytande öarna" var en liten
turist fälla i mina ögon.
Kul att ha sett men hade inte varit ledsen om jag missat.
Nu försvinner vi från nätet några dagar.
*********
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar