torsdag 13 april 2017

Det närmar sig...

























Välkommen till Peru!

Tisdag!
Magen har gjort sig påmind om en annan
bakteriekultur än hemma i Sverige.
Blev liggande på hotellrummet utan mat.
Frös under natten.
Onsdag!
Känns bättre idag.
Har tagit fram lite hårt bröd.
Ska se om det går att äta.

Det närmar sig Machu Pichu vandringen.
På lördag så ska vi gå.
Ryktas om fint väder när vi når toppen.
Jinx på den!
























Puno/Peru
Ingen stad i min smak.























































































En tur till "Dom flytande öarna" var en liten 
turist fälla i mina ögon.
Kul att ha sett men hade inte varit ledsen om jag missat.
Nu försvinner vi från nätet några dagar.
Först buschcamp sen Machu Pichu.





































Så här ser ett buschcamp ut!
// Frank
 *********
Seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar