Slutet närmar sig.
Söndag idag.
En del tog en flygtur för att se dom berömda
Nasca- linjerna.
Låg en hel dag vid poolen och drack drinkar istället.
Ångrar inte det.
Ett besök på stan och en god middag orkade jag också.
Åker nu buss mot Ica och lite öken.
Körde förbi ett torn där vi klättrade
Men det fanns andra som tyckte detta var häftigt.
Närmar oss som sagt slutet på en enorm resa.
Jag är jättetacksam som fått göra detta.
Jag har blivit lite "mätt" över allt som setts och gjorts.
Hoppas jag får plats med några minnen till.
Sen kom vi till Ica.
En oas i en öken.
Åkte sandlopppa och surfade lite på sanddynerna.
Kolla tillverkning och lite provsmakning.
Köpte lite godsaker.
Har ni druckit "Pisco Sour"? Inte? Prova!
All ställen har denna drink i framför allt Peru.
Har ni druckit "Pisco Sour"? Inte? Prova!
All ställen har denna drink i framför allt Peru.
En varm och lång dag.
Än är det inte riktigt slut.
//Frank
*********
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar