Blir ledsen, upprörd och arg,
Precis som alla andra.
Läser om stora hjärtan hos folk som ger stöd till dom dom behöver det.
Poliser vårdpersonal m.m samt vanliga "Svenssons".
Tack till alla er!
Det är med dubbla tankar som jag då skriver
om dagens aktivitet.
"Dödens väg" utanför La Paz.
Vi blev körda med en liten trött Toyota-buss
upp till 4700 m.ö.h.
Där fick vi varsin mountainbike och skydd.
Sen bar det iväg nerför berget.
Det började med 1 timmes asfaltskörning
i hyfsad hög fart.
Det var en guide längs fram som visade maxfart.
Efter det var det 3 mil gruskörning i nedförs backe.
Michelle vurpade tyvärr på gruset och gjorde
sig lite illa. Så hon blev lite rädd och höll
därför ner farten och upplevde inte samma glädje
över detta som jag gjorde.
En fantastisk dag avslutades i poolen på 1200 m.ö.h.
*******
Seguido
P.s Jag hoppas att vi tänker efter före vi reagerar på
hemska saker.
Jag tänker på dom drabbade på Drottninggatan.
Jag tänker på dom drabbade på Drottninggatan.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar