Vi kom fram till Uyuni sent på eftermiddagen då vart det middag före vi gick ut och firade Erica som fyllde 22. Baren vi var på var super rolig. De fanns bland annat mojito med cocablad och roliga former på glasen ;)
En kväll fylld med skratt och dans
Blir en bild från snapchat haha
Dagen efter var det dags för saltöken i uyuni alla var inte på topp på morgonen men när vi kom fram till denna fantastiska plats fick alla ett lende på läpparna. Vi stannade även till vid en ö mitt i saltöken där det fanns massa kaktusar och hus. Vi gjorde en vandring runt ön vilket var jobbigt men vacket.
Nu när jag sitter på bussen på väg från uyuni mot la paz tänker jag bara på att jag någon gång måste tillbaka till Uyuni, vill verkligen inte härifrån!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar