söndag 9 april 2017

La Paz

Tog linbanan uppför berget för
lite utsikt över La Paz.




































































Kyrkogården i La Paz!
Man får ett fack och läggs på höjden.


































































Ser ni bilen nedan? Hur har den kommit dit?

























Idag åker vi vidare till Copacabana
En tur på 16 mil.

























//Frank
**********
Seguido


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar