färdigt lagom tills vi kom till La Paz.
La Paz!
Vilken stad!
Jättestor och ser ut som en tratt när man
Gatorna går lite hursomhelst och
det är folk och bilar överallt.
Det är alltid en backe.
Antingen uppåt eller neråt.
Vi gick till fängelset San Pedro
och kollade in vart Jonas satt i flera år.
Vi fick inte ta bilder så det blev lite
"smygfotografering"!
Man slås av hur litet fängelset är.
När man går runt fängelset så
tänker man på vad som hänt och
händer just nu innanför väggarna!
Tydligen sitter 2000 fångar här just nu,
Byggt för 450.
Inga vakter inne. Bara fångar!
//Frank
*******
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar