torsdag 27 april 2017

En underbar resa

Tisdag!
En lång promenad i Lima med
en härlig lunch blev vår dags aktivitet.





























































På kvällen blev det restaurang besök igen.
Onsdag!
Shopping och massor med underbar mat och dryck
har gjort den sista tiden i Sydamerika riktigt bra.
Åt inga marsvin och det känns ok.
För få Pisco Sour dock.
Avslutningsmiddag med salsa-kväll var kul.



















Lämnat vår sista adress i Lima/Peru med lite 
sorg i hjärtat.


























Torsdag!
Nu en lång hemresa till Stockholm.

























Tack för oss!

//Frank och Michelle

P.s kommer lite filmer så småningom på min YouTube sida. Återkommer om adress.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar