En lång promenad i Lima med
Onsdag!
Shopping och massor med underbar mat och dryck
har gjort den sista tiden i Sydamerika riktigt bra.
Åt inga marsvin och det känns ok.
För få Pisco Sour dock.
Lämnat vår sista adress i Lima/Peru med lite
Torsdag!
Tack för oss!
//Frank och Michelle
P.s kommer lite filmer så småningom på min YouTube sida. Återkommer om adress.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar