Saltöken!!!
En heldags utflykt till denna saltöken för 250:-
Inkl. lunch och transport med 4 stopp för fotografering. Det är inte dyrt!
Ytterligare en i raden av märkliga platser
på den här resan.
En av dom är "bebodd".
så var det skönt med en utflykt som denna.
Det blev några Mojito Bolivia Traditional igår.
Uyuni var ännu en fascinerande stad i
detta fascinerande land.
//Frank
********
Seguido
Hej! Har ju lite glömt bort att läsa er blogg men nu har jag äntligen läst era inlägg! Saltöknen är mitt bästa minne (tillsammans med inkaleden förstås). En helt fantastisk plats som är svår att beskriva för de som inte varit där😊. Jag hoppas att ni har haft och får en fortsatt härlig resa och att mina "tips" har hjälpt mer än stjälpt!!! Njut nu sista tiden och glöm inte göra plats i väskan för en härlig stor filt i finaste alpackaullen (ångrar än idag att jag inte gjorde det :)) //en resa med rosa fägring-Hanna
SvaraRadera