11 dagar!
Flygbiljetterna har kommit.
Det mesta är väl klart nu.
Handlat nästan allt som behövs och nu är det bara att vänta.
Man kan börja kolla i väder-appar vad det är för väder dit vi ska.
Har också börjat inse att det händer ju lite saker här hemma medans vi är borta.
Vi får ju antagligen inte vara med om den första vår-värmen t.ex.
Tar ganska lång tid innan första mc-turen m.m.
Men de tär väl sådana saker man inte får tänka när man ska iväg på
ett äventyr av den här digniteten.
KL1116 blir det först.
KL701 sedan.
Sen är man långt bort från Sverige och dess Tussilago.
********
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar