En liten lunch med räkpiroger och ägg-öl!
En väldigt speciell smak.
Kan tänka mig en till men inte 15 om man så säger.
Dessutom stod dessa tre herrar för en underhållning
Med trummor som inte var uppskattande.
Nu lite vila före kvällsdrinken.
//Frank
*********
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar