onsdag 22 mars 2017

Santiago dag1

Gick till "Drottninggatan" i Santiago.
Ungefär samma kommers som hemma.



















En liten lunch med räkpiroger och ägg-öl!
En väldigt speciell smak.
Kan tänka mig en till men inte 15 om man så säger.




















Malte con Hueva!





















Dessutom stod dessa tre herrar för en underhållning
Med trummor som inte var uppskattande.





















Nu lite vila före kvällsdrinken.
//Frank
*********
Seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar