Sista dagen i Argentina, och jag är ärligt talat ganska ledsen över detta,Argentina har varit helt amazing!
Maten,vinet och aktiviteterna får allihopa 10/10!
(Vackert på väg till forsränning)
Idag har vi åkt forsränning.
Det började med en tidig morgon eftersom vi hade planerat in En lugn frukost på bageriet, men då det öppnade försent slängde vi i oss en croissant före vi åkte iväg mot forsränning.trodde vi skulle slippa regn men himlen öppnade sig totalt och hade förstört vägar så vi fick vänta med forsränning och börja med en bbq som var supergod!
Dock så vart jag sönder biten av mygg under väntan på lunch.
62 myggbett bara i ansiktet.
Det började med en tidig morgon eftersom vi hade planerat in En lugn frukost på bageriet, men då det öppnade försent slängde vi i oss en croissant före vi åkte iväg mot forsränning.trodde vi skulle slippa regn men himlen öppnade sig totalt och hade förstört vägar så vi fick vänta med forsränning och börja med en bbq som var supergod!
Dock så vart jag sönder biten av mygg under väntan på lunch.
62 myggbett bara i ansiktet.
.
Forsränning får högsta betyg så jävla kul och en underbar guide!
I andra båten satt en hund under hela färden superkul!
Ps
Min åsikt angående ridningen igår!
Skit kul! Däremot fick jag Argentinas långsammaste häst, som låg sist hela ridturen!
Vinet på hästgården var dock underbart måste nämnas!
Vinet på hästgården var dock underbart måste nämnas!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar