måndag 13 mars 2017

Resfeber

Just nu är jag sjuk.. Vilket är super jobbigt
Jag känner mig till skillnad från pappa ganska långt ifrån klar. Jag vet inte om det bara beror på resfebern.
För när jag kikar vad jag har kvar att fixa så är det faktiskt inte särskilt mycket.
Men att vara sjuk gör mig ännu mer stressade då jag har visa saker jag har skjutit på att göra tills nu sista veckan innan vi åker.

Vad ska man ha ned sig liksom? Trots en packlista så är min största ångest att packa.
I la paz är det liksom 7 grader medans i Lima 27? Hur ska man få med kläder så man klarat båda dessa väderläge ?

Jaja försök att ta en sak i taget ska nog detta gå finfint!

/Michelle

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar