Min första ridtur blev en 3-timmars i Salta.
En bångstyrig häst som direkt visste vem
som satt i sadeln.
Dom gick mer eller mindre av sig själva.
Men när vi skulle korsa en strilande flod så blev
jag lite orolig. Men det gick bra.
Jättehäftigt i två timmar men sen tog orken
ut sin rätt. Milt sagt!
Hur mår mina bakre regioner i morgon?
Det blir onekligen intressant.
Efter ridningen så blev det en oerhört fin
grillbuffé och rödvin.
Argentinsk korv är så himla god!
Min häst heter Sania eller Tania.
När hästen ville käka så var
//Frank
*********
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar