torsdag 23 mars 2017

Santiago - Valparaiso

Pullman buss tar oss till havet!
En busstur på 1 timme och 40 minuter.
I Valparaiso så regnar det.
Eller regnar och regnar?
Det hänger i luften men börjar aldrig.
Men Michelle fryser så en kofta för 9.900 pesos köpes.
Men en lunch gör humöret bättre.
Har nu märkt att Chile inte är något billigt land.
Som Sverige ungefär.
Marginellt billigare kanske.

Så här ser en del av gruppen ut som vi åker med.

























Jag har märkt att det blir mycket dödtid att blogga på.
Det kanske ändrar sig efter resans gång.












































En bergbana som tog oss upp till utsikt över stan



























//Frank
******
Seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar