En busstur på 1 timme och 40 minuter.
I Valparaiso så regnar det.
Eller regnar och regnar?
Det hänger i luften men börjar aldrig.
Men Michelle fryser så en kofta för 9.900 pesos köpes.
Men en lunch gör humöret bättre.
Har nu märkt att Chile inte är något billigt land.
Som Sverige ungefär.
Marginellt billigare kanske.
Jag har märkt att det blir mycket dödtid att blogga på.
Det kanske ändrar sig efter resans gång.
******
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar