för att komma fram till linbanan upp till
Men det var en fin staty på toppen
(Vi går mycket, igår 1,3 mil och mer därtill.
Idag mer tror jag)
Åkte tunnelbana till en saluhall för lunch.
En liten turistfälla med höga priser för det lilla.
Men nöjda ändå!
Hem för lite vila och en öl.
Sen ut igen!!!
I morgon börjar bussresan!
//Frank
*******
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar