fredag 24 mars 2017

San Cristobal

En lååååååång promenad genom stan
för att komma fram till linbanan upp till 
toppen på berget San Cristobal.







































































Väl uppe så fick vi inte den utsikt vi ville ha
Men det var en fin staty på toppen

















































Sen gick vi ner från det 800 meter höga berget!
(Vi går mycket, igår 1,3 mil och mer därtill. 
Idag mer tror jag)
Åkte tunnelbana till en saluhall för lunch.
En liten turistfälla med höga priser för det lilla.
Men nöjda ändå!
Hem för lite vila och en öl.
Sen ut igen!!!
I morgon börjar bussresan!
//Frank
*******
Seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar