tisdag 21 mars 2017

Nu åker vi!

 
Nu bär det av mot Santiago.
Lite resfeber finns i alla fall en av oss.
Först på plats och ingen annan här.
Känns bra.
//Frank
*******
Seguido

1 kommentar: