vi fick höra att Chile och Argentina skulle mötas
i VM-kval och det ville vi inte missa.
Så vi hamnade på en pub i Santiago.
När Chile får ett mål bortdömt gick dom bananas!
Sen kom två hundar inrusande och skällde.
Det var stor cirkus innan dom blev utkastade.
Hur kul som helst!
//Frank
*******
Seguido
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar