fredag 24 mars 2017

Kväll

Vi fick lite bråttom från Valparaiso eftersom
vi fick höra att Chile och Argentina skulle mötas
i VM-kval och det ville vi inte missa.
Så vi hamnade på en pub i Santiago.
Galen stämning!

























När Chile får ett mål bortdömt gick dom bananas!
Sen kom två hundar inrusande och skällde.
























Det var stor cirkus innan dom blev utkastade.
Hur kul som helst!
//Frank
*******
Seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar