Men trots detta sä tog vi oss ut på stan njöt av en lunch och en öl före vi gick tillbaka till hotellet.
Klumpig som jag var hade jag ingen nyckel till mitt hotellrum så istället för att ta en "siesta" gick jag till en spritbutik och bad han i butiken plocka ihop en mumsig blandning fick 4 spännande öl sitter. Första 2 super goda!
På kvällen vart det välkommns drink!
Piscosour super god! Lär bli många fler på denna resa!
//Michelle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar