Michelle/Frank Pink Tour -17

onsdag 22 mars 2017

Framme!

Rutt 3: Buenos Aires - Santiago
1.41 Tim.
Lite kaffe och snacks så var vi framme.
Fick fylla i den vanliga jag-har-ingen-mat-lappen.
25 grader!
Nu börjar det!
//Frank
********
Seguido 
Upplagd av Unknown kl. 06:57
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Senaste inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Kommentarer till inlägget (Atom)

Om mig

Unknown
Visa hela min profil

Bloggarkiv

  • ▼  2017 (51)
    • ►  april (14)
    • ▼  mars (27)
      • Me gusta Argentina
      • Lilla Gubben
      • Mygg
      • Bilder från 2 resdagar
      • Hundar
      • Bussdag X 2
      • Mendoza/Argentina
      • Vinprovning dag 5
      • Bussen
      • Dag 4
      • Sista dagen i Santiago
      • San Cristobal
      • Kväll
      • Valparaiso Chile
      • Santiago - Valparaiso
      • God morgon Santiago!
      • Santiago dag1
      • Framme!
      • En flygresa
      • Noll
      • Nu åker vi!
      • Nästa vecka
      • Final countdown
      • Mellan landning
      • Resfeber
      • Allt klart?
      • Måndag en riktig måndag
    • ►  februari (2)
    • ►  januari (8)
  • ►  2016 (7)
    • ►  september (2)
    • ►  augusti (1)
    • ►  juli (2)
    • ►  juni (2)
Temat Vattenstämpel. Använder Blogger.