söndag 5 mars 2017

Måndag en riktig måndag

Nu är det måndag igen.
Jag börjar min måndag med att ringa till tandläkaren.
Sitter just nu i telefonkö.
Det är lugnt jag kan skriva,för jag behåller min plats i kön.
Och dom gör allt för att jag ska få den bästa tandvården (obs ironi!).
Jag tappade två plomber i helgen!!!!
TVÅ!!
Framtand och sidotand.
Inte det jag vill syssla med när det är två veckor till avresa.
Jag har också ont i en fot så någon träning blir det inte just nu.
Suck!
Men efter moln kommer solsken.
Frågan om när bara?
Men snart så åker vi......
********
seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar