Men jag känner mig ganska klar med denna stad nu. Idag har vi som pappa nämnde bestigit
Linbanan var super häftig!
Men ett av de bästa idag var cafet som vi satt på och väntade på att det skulle "klarna upp" (vilket aldrig hände) att dem äntligen hade en fräsch toalett! Är inte så enkelt att hitta!
Vart även en lunch i saluhallen min tanke var färska skaldjur och ett glas vit, men för mig vart det friterad kyckling och Cola. Som pappa skrev klart överskattat!!
Nu ikväll har vi varit på en super bra mexikans resturang som givetvis resulterade i margaritas och en borrito!
//Michelle
//Michelle
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar