måndag 27 mars 2017

Dag 4

Bussen tog oss mellan Santiago - Mendoza.
Upp för berget och nerför berget.



















































Två timmar vid gränsen innan vi fick
komma in i Argentina.

 























Sen kom vi fram till en camping.



















Där sov vi på taket till ljudet av 
syrsor, discomusik,bilar och argentinare 
under diskussion.
Sen blev det frukost!
























//Frank 
*******
Seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar