onsdag 22 mars 2017

En flygresa

Gate 64 från terminal 2.
KLM!
Incheckningen gick bra.
Rutt 1:Arlanda-Amsterdam 
Mittensäte är aldrig skönt.
Men ok.
En ostmacka och en mini Heineken är knappt godkänt.
Vi fick inte heller sitta tillsammans.
7E och 20E!
Rutt 2: Amsterdam - Buenos Aires

 
Mittensäte för 2:a gången suck!
Jag vill ha tillbaka min tur!
Men nu får jag i alla fall sitta bredvid Michelle.
Louise 19 år på studentresa från Norrköping 
sitter med oss också
2 flaskor rödvin och köttbullar/potatismos med någon kanelpudding till efterrätt gör det hela bra.
Nu är det bara 11 timmar och 36 minuter kvar!
Frukost efter en härlig sömn (alla som åkt nattflyg i en massa timmar vet vad jag pratar om).
Men oj vad jag saknar tandborsten nu.

Väntar just nu i Buenos Aires på sista färden mot Chile.
Just nu är vi cirka 15 lite småtrötta resenärer
Som ska åka buss tillsammans.

Vår första adress på vår resa.

 

//Frank

*******
Seguido

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar