Michelle/Frank Pink Tour -17
tisdag 21 mars 2017
Nu åker vi!
Nu bär det av mot Santiago.
Lite resfeber finns i alla fall en av oss.
Först på plats och ingen annan här.
Känns bra.
//Frank
*******
Seguido
1 kommentar:
Martina
21 mars 2017 kl. 09:40
Ha det nu riktigt riktigt kul och lagom äventyrligt!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Ha det nu riktigt riktigt kul och lagom äventyrligt!
SvaraRadera